ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

موتورهای خطی ( LINEAR MOTOR )

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ب.ظ

موتورهای خطی ( LINEAR MOTOR ) به صورت یک حرکت خطی تولید نیروی مکانیکی می کند .

موتورهای خطی القایی ( LINEAR INDUCTION MOTOR ) ، اساسا متشکل از یک یا چند القا کننده ( اولیه ) که از مدارهای مغناطیسی عموما ورقه ورقه روی هم گذاشته شده ( مجموعه ورقه های مغناطیسی ) ، که بر روی آنها سیم پیچها قرار گرفته است و از یک جریان القاء کننده ثانوی ، معمولا به شکل یک صفحه  یا پروفیل مسی یا آلومینیومی تشکیل می شوند .
این موتورها هنگامی که القا کننده اولیه با استفاده از جریان متناوب در مجاورت القا کننده ثانویه تغذیه شود ، ایجاد نیروی محرکه میکنند . این دو القا کننده توسط یک شکاف هوا از یکدیگر جدا می شوند و حرکت انتقال ( یک القا کننده ثابت می ماند در حالی که دیگری متحرک است ) بدون تماس مکانیکی تولید می شود . 
ارکان مشخصه موتورهای خطی القایی بر حسب کاربردی که برای آنها در نظر گرفته شده ، متفاوت می باشد : ترن هوائی ( القا کننده های اولیه در وسیله نقلیه کار گذاشته می شوند و ریلی را که ( القا کننده ثانوی ) به خط آهن متصل است از هم دور می کند ) ؛ ادوات جا به جا کردن برقی ( صحنه جریان القایی ثانوی نصب شده در کف ارابه چرخ دار در بالای یک سری سیم پیچ اولیه که بین ریل های تعبیه شده است جا به جا میشود ؛ گردش نقاله های هوایی ( بوژی های مجهز به القا کننده های اولیه که در زیر یک پروفیل القا کننده ثانوی جا به جا میشوند ) ؛ جا به جایی وسایل نقلیه در توقفگاه یا انبارها ( پالت های القایی ثانوی به وسیله ی القا کننده های اولیه که درون زمین قرارداده شده اند ، جا به جا میشوند )؛ عملیات کنترل ، مثلا تلمبه ها و شیرهای پیستونی ( این عمل ممکن است به وسیله ی موتورهای خطی POLYSOLYNOID که در آن محور ( القا کننده ثانوی ) در داخل یک القا کننده ی حلقوی حرکت می کند ، انجام گیرد ) ؛ جا به جایی در ماشین ابزارها ؛ و غیره .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴
ابراهیم هوشیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی