ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سنگ پا نوعی صخره آتشفشانی پر خلل و فرج ( Porous ) ، زبر و خشن و تا حد زیادی سبک ، و معمولا به رنگ مایل به سفید است یا خاکستری و گاهی قهوه ای یا قرمز است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۶
ابراهیم هوشیاری

مواد نسوزی ( Refactory ) است که از خاک های کوارتزدار ( Quartose ) حاوی خاک رس کوبیده یا از مخلوط های خاک رس و کوارتز کوبیده تشکیل شده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۲
ابراهیم هوشیاری

خاک شاموت که به خاک نسوز (Fire - clay grog ) نیز موسوم است ، از خرد کردن خرده آجر های نسوز پخته یا مخلوط های پخته خاک رس و سایر مواد نسوز به دست می آید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۶
ابراهیم هوشیاری

از طریق عمل آوردن سیلمانیت طبیعی با حرارت به دست می آید . این  محصول را همچنین از گداختن مخلوط سلیس و آلومین در کوره یا از سیانیت ( Syanite ) یا آندالوزیت ( Andalusite ) به دست آورده و برای تهیه محصولات نسوز پر مقاومت در مقابل حرارت به کار می برند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۱
ابراهیم هوشیاری

آندالوزیت ، سیانیت یا دیستن Disteene و سیلیمانیت ( Sillimanite ) ، محصولات سیلیکات های آلومینیوم طبیعی انیدریدها هستند که به منزله محصولات نسوز ( Refeactories ) یه کار می روند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۲۵
ابراهیم هوشیاری

ماده طبیعی معدنی و با قدرت جذب بسیار که مصرف عمده ی آن در زایل کردن رنگ طبیعی روغن و همچنین چربی زدایی از منسوجات است . گل سرشوی به گل پارچه شوی یا گل رخت شوی نیز موسوم است . در بسیاری از موازد در شستشوی سر نیز به عنوان یک ماده معدنی زایل کننده چربی با خیساندن آن و به صورت خمیر در آوردن در گذشته مورد استفاده قرار میگرفته است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۲۰
ابراهیم هوشیاری

این محصول ماده است ، نظیر خاک رس که از خاکستر آتشفشانی ( Volcanic ash ) به وجود آمده است . مصرف عمده آن در تهیه شن  و ماسه ی قالب ریزی یا عناصر صاف کردن یا رنگ زدایی در تصفیه روغن یا گرفتن چربی منسوجات به خصوص منسوجات موسوم به ماهوت است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۵
ابراهیم هوشیاری

کوارتزیت نام سنگ های صخره ای بسیار سخت و محکم و به هم فشرده ای است که از تراکم دانه های به هم فشرده کوارتز یا Quartz agglomerated به وسیله یک چسباننده سیلیسی به طور طبیعی ترکیب و ایجاد شده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۹
ابراهیم هوشیاری

این محصول به طور طبیعی به شکل بلورین سلیس است . کوارتزی که در فصل 25 مورد بحث است ، به صورت خام بوده و عملیات دیگری که طبق یادداشت فصل به آن اشاره شده یا آنچه در شرح ( دامنه شمول فصل 25 ) آمده بر روی آن انجام نگرفته است و یا نوعا و به اعتبار وضعیت خاص بلورین آن نمیتواند به عنوان جواهر معرفی یا عرضه شود ، نظیر آنچه به عنوان لعل ارغوانی یا کوارتز دودی و بالاخره کوارتز صورتی معروف هستند که در زمره جواهرات فصل 710371 محسوب می شوند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۵
ابراهیم هوشیاری

مایعی است که از فشردن برگ های نم زده یا از جوشاندن آخال توتون یا تنباکو به دست می آید .از این محصول برای ساختن حشره کش ها ( Insecticides ) و انگل کش ها ( Parastiticides ) استفاده می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۷ ، ۰۸:۲۷
ابراهیم هوشیاری