ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

موتورهای دوار ( rotary motor )

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ب.ظ

به صورت حرکت دورانی تولید نیروی مکانیکی می کنند . این موتورها بر حسب این که به صورت جریان مستقیم ( dc ) یا متناوب ( AC ) عمل نمایند ، و یا بر حسب منظور یا استفاده ای که برای آنها دز نظر گرفته شده است ، دارای انواع و اندازه های متعدد می باشند . 
پوسته ی موتور را می توان با وضعیتی که موتور در آن کار می کند ، انطباق داد ( مثلا ، موتورهای ضد گرد و خاک ، ضد نشت یا موتورهای ضد اشتغال ؛ بدنه ی غیر ثابت برای موتورهای تسمه ای یا برای موتورهایی که تحت ارتعاشات شدید قرار می گیرند ) .
بسیاری از موتورها ممکن است دارای یک بادبزن یا وسیله دیگر جهت خنک نگه داشتن موتور در جریان کار باشند .
به استثنای موتور راه انداز برای موتورهای درون سوز احتراقی ( شماره 85/11 ) ، این شماره شامل موتورهای الکتریکی از هر نوع ، از موتوهای با نیروی ضعیف برای استفاده در الات ، ساعت ، کلید های ساعت ، ماشین های دوزندگی ، اسباب بازی و غیره گرفته تا موتورهی بسیار قوی برای دستگاه های نورد کردن و غیره ، می شود . 
موتورها حتی چنانچه مجهز به قرقره ( Pulley ) ، دنده یا جعبه دنده ، یا مجهز به محورهای قابل انحنا، برای راه انداختن ابزارهای دستی باشند در همین شماره طبقه بندی میشود .
این شماره شامل موتوهای خارج از بدنه Outboard motor برای حرکت قایقها می باشد ، که به صورت یک واحد متشکل از یک موتور برقی ، محور ، پروانه و یک سکان می باشد .
موتوهای همزمان ( Synchronous motor ) برای محرک های ساعت حتی اگر مجهز به چرخ دنده باشد در همین جا طبقه بندی می شود ، با این حال ، موتورهای همزمان که دارای چرخ های ساعت سازی نیز باشد از این شماره مستثنی می شود .( شماره 91/09 )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴
ابراهیم هوشیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی