ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب


از حمایت شدید شرکت شما از مرکز ما متشکریم. اطلاعات مربوطه به شرح زیر اعلام می شود:
 در 10 ژانویه سال 2020 ، ایالات متحده تحریم های جدیدی علیه ایران صادر کرد (به ضمیمه: فرمان ریاست جمهوری شماره 13902 ، FAQ816) ، که اقدامات جدیدی را در چهار صنعت اعمال می کند: ساخت و ساز ، معدن ، تولید و منسوجات.  تحریم ها و یک مهلت 90 روزه ، مهلت 9 آوریل است.  به منظور محافظت از امنیت شرکت شما ، مرکز ما در حال حاضر نکات مهمی در مورد موضوعات مرتبط به شرح زیر می دهد:

 1. در حال حاضر ، محصولات مربوط به تجارت جمع آوری ارز از مرکز ما عبارتند از: 1. مواد غذایی ، دارو ، مواد بیولوژیکی غیر نظامی ، تجهیزات پزشکی 2. سایر محصولات غیر مجاز.
 2. با توجه به اینکه ایالات متحده هنوز توضیحات دقیقی در مورد تعاریف خاص چهار صنعت فوق یا اشخاص معاملاتی خاص ، کالاها و خدمات درگیر در آن ارائه نداده است ، لطفاً به تغییرات در وضعیت بعدی توجه کنید و کاملاً ارزیابی کنید که آیا تجارت شما با چهار حوزه فوق مرتبط است یا خیر.  و بر این اساس ، برنامه ریزی مناسب برای برنامه تجارت واردات و صادرات انجام دهید و به دنبال پشتیبانی موسسات حرفه ای خارجی مانند موسسات حقوقی با تجارب مرتبط ، مانند: 1. Sidley Austin LLP 2. Covington & Burling LLP باشید.  موسسات حقوقی فوق الذکر دفاتر نمایندگی در پکن و شانگهای تأسیس کرده اند و می توانند پروژه های مشاوره ای در مورد سیاست های مجازات تحریم های ایالات متحده ارائه دهند.
 ۳- اگر به وضوح محصولی تحریم شده باشد ، مرکز ما فعلاً رسید ارزی را پردازش نمی کند ؛ اگر این منطقه مبهم باشد ، قضاوت در مورد این محصول مجاز نیست ، غیرممکن است ، توصیه می شود شرکت شما با یک وکیل آمریکایی برای یک کالا مشورت کند تا نظرات مربوطه را صادر کند

 4- در سند صدور گواهینامه مجموعه ارزی که به مرکز ما ارسال شده است ، موضوع مربوطه نمی تواند موضوع تحریم های SDN ایالات متحده باشد (آدرس سؤال sanctionssearch.ofac.treas.gov/) ، از جمله اما محدود به 1. طرف امضای قرارداد نیست.  2. پرداخت کننده واقعی 3. شرکت حمل و نقل 4. کالاهای صادراتی 5. وسایل حمل و نقل و غیره از یک طرف ، مرکز ما به طور خودکار اطلاعات پرداخت ورودی را از طریق سیستم به رسمیت می شناسد ، از طرف دیگر در صورت وجود موضوعات یا کالاهای مجازات شده در بازنگری در تجارت ، من  این مرکز قادر به پردازش حساب نخواهد بود.

 5- در حال حاضر ، مرکز ما فقط می تواند وجه نقد را برای تجارت پرداخت تحویل بگیرد ، پس از دریافت پرداخت ، شما باید منتظر باشید تا مشتریان شرکت شما ترتیب حمل و نقل را بدهند و مجموعه کامل رسیدهای ارزی را مطابق با پول نقد تحویل تهیه کنند.  یک اعتبار اعتباری داخلی در مرکز ما برای مشتریان بالادستی باز کنید و در عین حال مشتریان بالادستی یک حساب را در مرکز ما باز کنند ، مرکز ما می تواند تجارت حساب دریافت قبض را اداره کند.

 6- با توجه به ارتباط و ارتباط روزانه کسب و کار ، لطفاً یک شخص تماس با مرکز ما را تأیید کرده و اطلاعات تماس با سرپرست مشاغل / شخص حقوقی را در اختیار شما قرار دهید.مکان ما برای ارائه خدمات بهتر برای شرکت شما ، دیدارها و ارتباطات پیگیری را ترتیب می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۳
ابراهیم هوشیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی