ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

تفاوت بین یک شارژر و یک آداپتور برق

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ق.ظ

تفاوت بین شارژر و آداپتور برق در زندگی ما، دارای بسیاری از محصولات الکترونیکی است، که حداقل توسط شارژر و آداپتور برق مورد استفاده قرار می گیرد، اما بسیاری از مردم در مورد تفاوت بین این دو نمی دانند.

یکی، یک شارژر چیست؟
شارژر معمولا به وسیله ای تبدیل می شود که AC را به ولتاژ DC پایین تبدیل می کند. این یک منبع تغذیه DC ویژه برای باتری های قابل شارژ است که شامل یک مدار کنترل است که جریان را محدود می کند و ولتاژ را برای برآوردن ویژگی های شارژ محدود می کند. با توجه به شرایط باتری، محدودیت فعلی ممکن است محدود باشد، و ممکن است محدودیت ولتاژ مورد نیاز باشد.
شارژرها به طور گسترده ای در زمینه های مختلف، به ویژه در زمینه های زندگی، مورد استفاده قرار می گیرند که به طور گسترده ای در وسایل الکتریکی، چراغ قوه و سایر وسایل معمول استفاده می شود. معمولا این باتری به طور مستقیم و بدون هیچ وسیله یا تجهیزات میانجیگری را به عهده دارد.

دو آداپتور چیست؟
آداپتور برق یک مبدل منبع تغذیه برای وسایل الکترونیکی الکترونیکی قابل حمل و لوازم الکترونیکی است. این منبع تغذیه را خارج می کند و سیستم اصلی را با سیستم اصلی متصل می کند. به این ترتیب حجم و وزن سیستم اصلی می تواند کاهش یابد. تنها چند دستگاه و لوازم الکتریکی در سیستم اصلی ساخته شده اند.
آداپتور برق یک مبدل قدرت با ولتاژ متغیر، یکسو کننده و تنظیم کننده ولتاژ است و خروجی DC است. هنگامی که قدرت راضی است، می توان آن را به عنوان ولتاژ پایدار ولتاژ پایین با در نظر داشت. این به طور گسترده ای در روتر ها، سرور تلفن های تلفن، کنسول های بازی، تکرار کننده زبان، واکمن، نوت بوک، تلفن همراه و سایر دستگاه ها استفاده می شود. بیشتر آداپتورهای برق به طور خودکار می توانند جریان متناوب 100 تا 240 ولت (50 / 60Hz) را شناسایی کنند.

سه، تفاوت بین شارژر و آداپتور برق
تفاوت بین آداپتور برق و شارژر وجود دارد. آداپتور برق به طور مستقیم برق را به دستگاه الکتریکی تامین می کند و به یک ولتاژ پایدار نیاز دارد، بنابراین یک منبع تغذیه تنظیم شده است. آداپتور برق را می توان به عنوان یک شارژر استفاده کرد، زیرا مقاومت داخلی آداپتور برق و باتری بزرگتر است، ویژگی "نرم" و "سازگاری متقابل" مشکل نیست.
شارژر در داخل تلفن همراه و کامپیوتر شامل مدار کنترل شارژ نمی شود و مدار کنترل شارژ معمولا بر روی کامپیوتر میزبان قرار می گیرد. بنابراین شارژر و شارژر لپ تاپ در واقع یک آداپتور برق است. این در مدار کنترل شارژ نیست. آداپتور برق مانند شارژر تلفن همراه طبیعی و شارژر نوت بوک، مانند میزبان، در واقع یک آداپتور برق است. منبع تغذیه ای که برای تامین لوازم الکتریکی و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد شارژر نامیده می شود.

تفاوت شارژر و آداپتور برق: شارژر دارای عملکرد آداپتور برق است، اما شارژر دارای یک مدار کنترل است که دارای جریان ثابت، ولتاژ ثابت و غیره برای رفع ویژگی های شارژ است. پس از دانستن مطالب بالا، من معتقدم که شما باید درک روشنی از تفاوت شارژر و آداپتور داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۷
ابراهیم هوشیاری

نظرات  (۲)

اصلا خودت آخرش فهمیدی چی به چیه؟

لحن بیانت و اطلاعاتت ضعیفه

میمون یا کپی نکن یا کپی می کنی ترجمه اش رو بازنگری کن قابل درک شه .

پاسخ:
میمون باباته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی