ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

فسفر Phosphorus

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ق.ظ

فسفر با علامت اختصاری P و شماره اتمی 15 نوعی شبه فلز ( متالوئید ) و جسم جامد نرم قابل انحنایی است که در کوره برقی از عمل آوردن فسفات های کلوخه های معدنی مخلوط با شن و زغال به دست می آید .

دو نوع فسفر تجارتی مهم وجود دارد : 

1 - فسفر سفید ( White phosphorus ) که مادی است شفاف و مایل به زرد و سمی ( Exotic ) که دست زدن به آن خطرناک است و بسیار قابل اشتعال ( Highly-inflammable ) می باشد . به شکل قلم های قالبی در ظروف شیشه ای سیاه رنگ ( Stoneware ) یا اکثر اوقات در ظروف فلزی پر از آب عرضه می شود تا از یخ بستن محفوظ باشد .

2 - فسفر قرمز ( Red phosphorus ) که موسوم به فسفر بی شکل ( Amorphus ) است و در حقیقت می تواند متبلور شود ، جسم جامدی است کدر ، غیر سمی ، غیر نور افشان و از فسفر سفید سنگین تر است و نسبت به‌ ان فعالیت کمتری دارد . از فسفر قرمز برای ساختن خمیر کبریت و برای آتشبازی استفاده می شود .همچنین به عنوان کاتالیزور ( مثلا کلروردار کردن اسید های آسیکلیک )‌به کار برده می شود .
از ترکیبات فسفر در ترکیب داروهای تبدیلی ( مثلا تهیه روغن جگر ماهی فسفر )‌استفاده می شود . همچنین به عنوان مرگ موش و برای ساختن اسید های فسفریک و هیپوفوسفیت ها و فسور کلسیم و غیره به کار می رود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۷
ابراهیم هوشیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی