ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

ید ( Iodine )(280120 )

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ق.ظ

ید جسمی جامد و بسیار ثقیل است ( با ثقل 4/95 در صفر درجه سانتی گراد ، با بوی کلر وبوی برم که استنشاق آن خطرناک است . در درجه حرارت عادی تبدیل به گاز می شود و آهار نشاسته ( Starch-paste ) را به رنگ آبی در می آورد . 
وقتی که غیر ظاهر است به صورت ذرات یا گرد ریز ( پودر ید خام ) است و وقتی که به وسیله ی تبدیل به گاز ( Sublimation ) تصفیه می شود ( Purified ) ، به صورت پوسته های شفاف یا کریستال های منشوری مایل به خاکستری و با درخشندگی فلز در می آید .به طور کلی در شیشه های زرد رنگ بسته بندی می شود .
آن را در داروسازی و در عکاسی برای تهیه یدورها ( Sodium iodide ) و در صنعت رنگ سازی ( مثلا اریتروزین ها Erythrosines ) و در طب درمانی ، مانند یک کاتالیزور در ساخت ترکیبی مواد آلی ، مانند رآکتیف ( Reagent ) و غیره به کار میبرند .
ید را از آب های اصلی نیترات سدیم طبیعی ( Mother - liquors of natural ) که با گاز سولفور و یا با گاز بیو سولفیت سدیم عمل آورده شده باشد یا اط علف های دریایی با خشک کردن و تبدیل آن با خاکستر و عمل آوردن خاکستر با عملیات شیمیایی به دست می آورند . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۷
ابراهیم هوشیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی