ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

۵۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

این محصول همان آب آشامیدنی معمولی است ( بدون قند یا به آن قند افزوده باشند ) که با آب میوه یا با اسانس میوه یا با عصاره های ترکیبی خوشبو شده و حتی در مواردی اسید تارتاریک و جوهر لیمو ( اسید سیتریک ) به آن افزوده باشند . برای گازدار کردن آن از آندرید کربنیک استفاده شده و معمولا در بطری های سر بسته نظیر اواع نوشابه های مشابه ( انواع Cola کولاها) عرضه می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۱۵
ابراهیم هوشیاری

آب های گازدار ( آب های اندرید کربنیک زده ) ، آب آشامیدنی معمولی هستند که گاز اندرید کربنیک را تحت فشار در آن وارد کرده اند . اغلب مجازا تحت عنوان ( Seltzer )(Soda water ) خوانده می شوند.
البته سلتزر واقعی یا ( True Seltzer ) یک نوع آب معدنی طبیعی است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۰۶
ابراهیم هوشیاری

از آب های معمولی قابل شرب ( Ordinary - potable - water ) با افزودن ماده اصلی ثابت ( املاح یا گازها ) از نوعی که در آب های معدنی طبیعی وجود دارد به دست می آید و تا حدی دارای همن خواص آب های معدنی طبیعی می باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۰۱
ابراهیم هوشیاری

این آب ها دارای املاح معدنی یا بعضی انواع گازها می باشند . ترکیب این آب ها بی اندازه متنوع است و آن ها را معمولا بر حسب خواص شیمیایی املاحی که در آن وجود دارد طبقه بندی می کنند . بین این آب ها میتوان نام برد :

الف - آب های قلیایی Alkoline waters
ب - آب های سولفات دار Sulphated waters
پ - آب های دارای کلرور ، برومور ، یدور ( Halide waters )

ت - آب های گوگردی 

ث - آب های آرسنیکی Arsenical waters
ج - آب های آهن دار Ferruginous - waters

آب های معدنی طبیعی نظیر آنچه بیان شد ممکن است دارای انیدرید کربنیک ( Carbon- dioxide ) بوده یا به آن اضافه کرده باشد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۵۵
ابراهیم هوشیاری

از تخمیر پی در پی مخمر کشت به دست می آید و باری بذرافشانی مخمر تجارتی مصرف می شود . عموما به شکل توده فشرده شده مرطوب و با قابلیت شکل پذیری به فروش می رسد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۴۱
ابراهیم هوشیاری

مخمر خالص است که در آزمایشگاه تهیه می شود . ممکن است به حالت معلق آن را در آب مقطر یا در ژلاتین یا در آگار آگار ( Agar -agar )نگه داشت . معمولا به مقدار معین و محدود در ظروف سر به مهر به منظور حفظ آن از آلودگی عرضه می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۳۸
ابراهیم هوشیاری
مخصوصا به کمک مخمر های کشت ( Cultured - strains - of - yeast ) در شرایط خاص به دست می آید . عموما به شکل چونه فشرده و به رنگ خاکستری مایل به زرد عرضه می شود ( مخمر فشرده Pressed yeast ) و اغلب کمی بوی الکل می دهد . در تجارت به حالت خشک ،‌و بیشتر به شکل دانه و حتی به صورت مخمر مایع نیز یافت می شود .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۲۵
ابراهیم هوشیاری

این محصول نیز از انواع مخمر های طبیعی زنده می باشد که در ضمن تخمیر دانه ها ( Grain ) ، سیب زمینی یا میوه در کارخانه های عرق کشی ( تقطیر ) به دست می آید . به شکل خمیر سفت کرم رنگی است با بویی که متناسب با نوع موادی که تقطیر می شود متفاوت است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۱۶
ابراهیم هوشیاری

این محصول برای ایجاد عوارض تخمیری به کار می رود و اصولا از بعضی انواع موجودات زنده ذره بینی  Micro - organism در جریان تخمیرهای الکلی تولید و متشکل می گردد . در عین حال از جلوگیری از تخمیر کامل یا جزئی با هوا دادن زیاد نیز به دست می آید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۰۵
ابراهیم هوشیاری

این محصولات ممکن است از قهوه حقیقی real coffee که کافئین آن گرفته شده یا گرفته نشده باشد و یا از مخلوط قهوه حقیقی به هر نسبت یا بدل قهوه تهیه شود . این عصاره ها یا اسانس ها به حالت مایع یا گرد دیده می شود و به طور کلی خیلی متراکم ( Concentrate ) هستند . این محصولات شامل محصولاتی که به عنوان بدل قهوه ( Instant coffee ) شناخته می شوند ، می باشد .
این محصول در جریان ساخت ممکن است به اصطلاح Dehydrated شده منجمد شده یا در خلا خشک شده باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۵۸
ابراهیم هوشیاری