ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

چربی پشم روغن بسیار چسبناکی است با بوی بد که از اب صابونی به جا مانده در مراحل چربی گرفتن پشم یا فشردن پارچه های پشمی استخراج می شود . 
چربی پشم به صورت گلیسیرید نبوده  و لذا آن را بیشتر مانند یک نوع موم تلقی مینمایند  نه یک چربی .
این چربی مستقیما برای تهیه مواد روان کننده و یا برای سایر مصارف صنعتی به کار برده میشود . ولی بیشتر به حالت تصفیه شده به عنوان لانولین lanolin برای استخراج اولئین چربی پشم wool greas stearin مصرف می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۴۷
ابراهیم هوشیاری

روغن یا چربی نهنگ از پیه یا از استخوان و یا از سایر اجزای نهنگ یا سایر پستانداران دریایی همانند استخراج میشود و برای مصارف صنعتی به کار میرود . این محصول چنانچه هیدروژنه و تصفیه شده باشد به مصرف غذا و مخصوصا برای ساختن مارگارین می رسد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۳۶
ابراهیم هوشیاری
این محصول مایع به رنگ مایل به زرد و با بوی پیه است ، در مجاورت هوا به آسانی میترشد و در ساختن صابون به کار می رود . چنانچه با روغن های معدنی مخلوط شود به عنوان روغن روان کننده (lubricant) مورد استفاده قرار میگیرد . 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۲۵
ابراهیم هوشیاری

الئومارگارین ( خوراکی ) یک چربی جامد سفید رنگ یا مایل به زردی است با غلظت نرم ( soft consistency ) ، با بوی خفیف پیه tallow و طعم مطبوع . این محصول بلورین بوده در عین حال ممکن است در اثر غلطک زدن یا مالیدن به صورت دانه دانه در آید. قسمت بیشتر آن متشکل از گلیسیریدهای اسیداوله ئیک ( تریولین ) glyceride of oleic triolein می باشد .
الئو مارگارین عمدتا در ساخت محصولات غذایی همچون مارگارین یا بدل روغن خوک و چربی های روان کننده به مصرف می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۱۸
ابراهیم هوشیاری

محصولی است که با فشار سرد از روغن خوک و از سایر چربی ها ی یا آب کرده به دست می آید. این محصول یک مایع مایل به زرد با بوی خفیف چربی و طمع مطبوع است ، در بعضی صنایع ( پشم ، صابون سازی و غیره ) مصرف میشود ، یا به عنوان یک روغن روان کننده ( lubricant lard ) در صنعت غذایی مصرف میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۵
ابراهیم هوشیاری

این محصول روغن جامد سفید رنگی است که پس از فشار روغن خوک یا سایر چربی های فشرده یا آب کرده خوک باقی می ماند . آسته آرین آفتابی خوراکی مخصوصا با اختلاط روغن خوک مصرف میشود .تا آن را متجانس و غلیظ تر Firmer consistency نماید . 
آسته آرین غیر خوراکی به منزله روغن روان کننده به مصرف میرسد . یا به منزله مواد اولیه باری ساختن گلیسیرین یا آسته آرین یا اولئین به کار برده می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۳۱
ابراهیم هوشیاری

چربی است که از استخوان تازه گرفته می شود . دارای غلظت پیه و رنگ آن سفید یا مایل به زرد است و بوی پیه و تخم مرغ را  دارد . ولی اگر از استخوان مانده استخراج شده باشد به صورت پیه نرم و دانه دانه Granular به رنگ زرد کثیف Dirty yellow  یا قهوه ای بوده و بوی بد و مشمئز کننده ای از آن بر میخیزد . مصرف عمده روغن یا چربی استخوان در صنعت صابون سازی و شمع سازی ، همچنین برای روغن های روان کننده  است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۵
ابراهیم هوشیاری

موم های حیوانی یا نباتی نوعا Esters هستند حاصل از ترکیب اسید های چرب آلی با الکل های مختلف به غیر از گلیسیرین .
این موم ها دارای یک مقدار معین اسید چرب و الکل به طور مستقل و مقداری هیدروکربور میباشند . موم بر خلاف چربی ها در موقع گرم کردن بوی تند و تیزی نداشته و همچنین بر خلاف چربی ها نمیترشد . ضمنا سفت تر و دج تر از چربی ها هم میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۹
ابراهیم هوشیاری
از برگ بعضی نی ها از گونه Carex ، این علف به دست می آید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۰
ابراهیم هوشیاری

روی برگ یا شاخه ریز بعضی درختان بلوط یا سایر درختان وقتی به وسیله بعضی حشرات گزیده یا نیش زده میشوند یک بر آمدگی یا آماس ایجاد میشود که به مازو موسوم هستند.
این برآمدگی حاوی تانن و اسید گالیک است ، موادی که کاربرد آن ها تهیه و بعضی مرکب ها برای نوشتن است ، مازوی چین ، حلب ، مجارستان از این جمله هستند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۸
ابراهیم هوشیاری