ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

انجام کلیه امور ترخیص کالا در سریع ترین زمان و بیشترین کیفیت

ترخیص کالا ، واردات ، صادرات ، ارزش گذاری ، تعیین تعرفه ، مشاوره

امروزه با توجه به وضع قوانین سخت گیرانه و جریمه های نقدی سنگین نیاز به مشاوره و آگاهی کامل قبل از هر اقدامی ، لازمه ی ترخیص کالا می باشد.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

ترخیص هوشیاری

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ق.ظ

لوگو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۲
ابراهیم هوشیاری

نظرات  (۳)

ترخیص کالا چیست ؟

 

به طور کلی می توان گفت ترخیص کالا به معنای انجام کلیه اقداماتی است که شما برای آزاد کردن کالاهای وارداتی و صادراتی خود از گمرک انجام می دهید. اقدامات حمل و آزاد سازی کالا به طور معمول توسط صاحبان کالا و یا نماینده قانونی آن ها انجام می شود.

 

در طی پروسه و مراحل ثبت سفارش و آزاد سازی کالا باید اسناد و مدارک لازم جهت ترخیص کالا از گمرک به صورت فیزیکی یا الکترونیکی تهیه ، آماده‌سـازی و ثبت شده و هزینه‌های آن که شامل مالـیات ، حقوق گـمرکی، سود بازرگانی و و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان است ارائه یا اظهارشود. از آنجایی که انجام این اقدامات یک کار تخصصی و پیچیده و نیازمند آشنایی کامل با پروسه آن است، معمولا فرآیند ترخیص شدن کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند.

ترخیص کالا از گمرک با نازلترین قیمت

ترخیص کاری در مرز مهران یکی از بهترین و ساده ترین راه های ترخیص کالا بین ایران و عراق است و برای چگونگی آن می توان به سادگی با یکی از ترخیص کار مرز مهران در تماس بود تا کالای شما با کمترین هزینه و بهترین زمان ممکن به مقصد برسد.

۰۱ تیر ۰۱ ، ۱۵:۵۳ خرید کولر صنعتی

 کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی کولر صنعتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی